Kwaliteitsonderzoek

Ook voor de kleine VvE!

VvE Beheer kwaliteitsonderzoek

Kwaliteitsonderzoek vve beheer bestuur plus

Om de kwaliteit te toetsen die de beheerder levert, hebben wij kwaliteitsonderzoek ontwikkeld. Dit onderzoek toetst de kwaliteit van de beheerder. Wij bieden dit onderzoek uitsluitend aan buiten onze beheer-regio om onafhankelijkheid te waarborgen.

Opbouw van het kwaliteitsonderzoek

Het kwaliteitsonderzoek is zorgvuldig opgebouwd. De kwaliteit van de VvE beheerders wordt beoordeeld door middel van gesprekken met referenties en onze eigen beoordeling. Het VvE beheer kwaliteitsonderzoek bevat 8 pijlers. De 3 zwaarst wegende pijlers zijn:

  • Meer Jaren Onderhoudsplan
  • Afhandeling klachten
  • Communicatie

Kwaliteitsonderzoek, Meer Jaren OnderhoudsPlan

Het Meer Jaren Onderhoudsplan (MJOP) is binnen VvE beheer een erg belangrijk thema en neemt in het ‘VvE beheer kwaliteitsonderzoek’ dan ook een essentiële plaats in. Wij vragen bij de beheerders een aantal MJOP’s. Wij analyseren en beoordelen deze vervolgens.

Kwaliteitsonderzoek, Afhandeling klachten

Onder klachten wordt verstaan ‘alles wat niet gewoon is’, zoals defecten aan de gemeenschappelijke delen, overtreding huishoudelijk reglement e.c.’. Wanneer deze klachten goed en snel worden opgelost komt dit het wooncomfort ten goede.

Kwaliteitsonderzoek, Communicatie

Wanneer de communicatie niet goed gaat, kunnen we er vanuit gaan dat er fouten gemaakt zullen worden. Hierom is de pijler ‘communicatie’ bijna een kwart van de totaalscore.

Na het in kaart brengen van de kwaliteit is het inzichtelijk welke beheerder de beste kwaliteit levert. 

Wilt u weten welke kwaliteit de beheerders leveren? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op.

VvE Beheer kwaliteitsonderzoek

Kwaliteitsonderzoek vve beheer bestuur plus

Om de kwaliteit te toetsen die de beheerder levert hebben wij kwaliteitsonderzoek ontwikkeld, via dit onderzoek toetsen wij de kwaliteit van de beheerder. Om onafhankelijkheid te waarborgen zetten bieden wij dit onderzoek aan buiten onze beheer regio.

Opbouw van het kwaliteitsonderzoek

Het kwaliteitsonderzoek is zorgvuldig opgebouwd. De kwaliteit van de VvE beheerders wordt beoordeeld door middel van gesprekken met referenties en onze eigen beoordeling. Het VvE beheer kwaliteitsonderzoek bevat 8 pijlers. De 3 zwaarst wegende pijlers zijn:

  • Meer Jaren Onderhoudsplan
  • Afhandeling klachten
  • Communicatie

Kwaliteitsonderzoek, Meer Jaren OnderhoudsPlan

Het Meer Jaren Onderhoudsplan (MJOP) is binnen VvE beheer een erg belangrijk thema en neemt in het ‘VvE beheer kwaliteitsonderzoek’ dan ook een belangrijke plaats in. Wij vragen bij de beheerders een aantal MJOP’s, analyseert en beoordeeld deze.

Kwaliteitsonderzoek, Afhandeling klachten

Onder klachten wordt verstaan ‘alles wat niet gewoon is’, zoals defecten aan de gemeenschappelijke delen, overtreding huishoudelijk reglement e.c.’. Wanneer deze klachten goed en snel worden opgelost komt dit het woonconform ten goede.

Kwaliteitsonderzoek, Communicatie

Wanneer de communicatie niet goed gaat kunnen we er van uit gaan dat er fouten gemaakt zullen worden. Hierom is de pijler ‘communicatie’ bijna een kwart van de totaal score.

VvE beheer kwaliteitsonderzoek combineren met een offerte vergelijk

Na het in kaart brengen van de kwaliteit is het inzichtelijk welke beheerder de beste kwaliteit levert. 

Wilt u weten welke kwaliteit de beheerders leveren? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op.

Sluit Menu